Good Bye - The Melody

晚安

莫 西 顾:

       《Good Bye》是《咖啡王子一号店》其中的一首插曲。深沉而持重的大提琴,优雅而伤感的小提琴,温柔的旋律,可爱又独特的女声,安静伤感的气氛,让人沉醉其中。


歌词:


oh I love you endless time
哦,我爱你永无止境
I lose my mind because of you
我为你丧失理智
oh I want to kill myself
哦,我愿为你献出生命
you are the only love in my life the only thing there is night
在那只有黑夜的生命中,你是我唯一的爱
my love you are every breath that I take
我的爱,你就是我每一个呼吸
oh I love you
哦,我爱你

if you go say good bye
如果你说再见
but you know this
你要知道
I will always love you bye! bye! 
我将永远爱你 再见 再见
if u go say goodbye
如果你说再见
but you know this! 
你要知道
I will always love you!
我会永远爱你

everyday every night !
每日,每夜
every single day I want you! 
每天每天的思念你
please don't leave me alone!
请你不要离开我
don't leave me alone!
不要抛下我

I want you I need you love you
我想你 我需要你 我爱你
I`m gonna take you! 
我要独占你!


if you go say good bye
如果你说再见
but you know this
你要知道
I will always love you bye! bye! 
我将永远爱你 再见 再见
if u go say goodbye
如果你说再见
but you know this! 
你要知道
I will always love you!
我会永远爱你


oh I want to kill myself
哦,我愿为你献出生命
I am just singing
我正在歌唱
I love you
我爱你

评论(18)
热度(314)

©  | Powered by LOFTER